Michaels Automobiler

Billede 1: AudiQ52,0 TDi 190 quattro S-tr.

Kr. 439.900,-

Audi Q5 2,0 TDi 190 quattro S-tr.

Diesel
Blå
84.000

LEVERES INKL. 12MDR. CARGARANTIE BASIC, Leasing forslag.: Udb. 60.000kr ex moms / 12mdr a 3.999kr. ex moms / restværdi 142.000kr ex moms og afgift, 2016 model Q5 i den flotte "moonshineblue-metallic", Euro6 (Grønneste miljønorm og må køre i alle byer), + adaptiv fartpilot m. follow to stop, + mmi navigation plus, + parkeringssensor, + original svingbart træk, + panorama el-soltag/glastag, + beige læderindtræk, + bi-xenonlys med led kørelys &Led baglygter, + fjernlysassistent, + blindvinkelsassistent, + krom pakke 190hk/s-tr. aut. 7 trin,17" alufælge, fuldaut. klima, læderrat, multifunktionsrat, kørecomputer, bluetooth, 4x el-ruder, el-spejle m/varme, regnsensor, sædevarme, fjernb. c.lås, mørktonede ruder i bag, tagræling, 1 ejer, ikke ryger, service ok hos Audi, tågelygter,armlæn, isofix, kopholder, splitbagsæde, lygtevasker, esp, diesel partikel filter, automatisk start/stop, hill hold funktion, automatisk lys, Mer pris for viste 20" alufælge 15.000kr, Mulighed for apple carplay/mirror link for mer pris 7.500kr, ATTRAKTIV FINANSIERING MED OG UDEN UDBETALING SAMT PRIVAT-/ERHVERVSLEASING TILBYDES!, Se alle vores biler på www.michaels-automobiler.dk, Vores udstilling er åbent kl. 8-22 alle ugens dage, forbehold for taste fejl og bil data!!, Sidst synet: 11 mar 2019, Antal gear: 7, Topfart: 210 km/t, Total vægt: 2310 kg, Påhæng: 2400 kg, Grøn afgift: 5.540 kr./Pr. år