Michaels Automobiler

Billede 1: AudiQ32,0 TDi 150 Sport S-tr.

Kr. 359.900,-

Audi Q3 2,0 TDi 150 Sport S-tr.

Diesel
Sort
34.000

Fin Audi Q3 sport udgave, Euro6 (Grønneste miljønorm og må køre i alle byer), + fartpilot, + Audi sportssæder m. elektrisk lændestøtte, + "Drive Select", + læder multifunktionsrat, + BI-xenonlys m. LED kørelys, + aut. gear 7 trins S-tronic, + svingbar anhængertræk, 17" alufælge, 2 zone klima, fjernb. c.lås, kørecomputer, infocenter, auto. nedbl. bakspejl, udv. temp. måler, regnsensor, sædevarme, højdejust. forsæder, 4x el-ruder, el-spejle m/varme, automatisk start/stop, dæktryksmåler, cd/radio, håndfrit til mobil, bluetooth, læderrat, stofindtræk, kopholder, armlæn, isofix, bagagerumsdækken, automatisk lys, esp, 1 ejer, ikke ryger, diesel partikel filter, mer pris for navigation 6.500kr, ATTRAKTIV FINANSIERING MED OG UDEN UDBETALING, Se alle vores biler på www.michaels-automobiler.dk, Vores udstilling er åbent kl. 8-22 alle ugens dage, forbehold for taste fejl og bil data!!,, Antal gear: 7, Topfart: 204 km/t, Total vægt: 2185 kg, Påhæng: 2000 kg, Grøn afgift: 4.380 kr./Pr. år