Michaels Automobiler

Billede 1: AudiQ32,0 TDi 150 Sport S-tr.

Kr. 359.900,-

Audi Q3 2,0 TDi 150 Sport S-tr.

Diesel
Sort
34.000

Rigtig flot og velholdt Audi Q3 sport sælges!, aut. gear 7 trins S-tronic, 17" alufælge, 2 zone klima, fjernb. c.lås, fartpilot, kørecomputer, "Drive Select", Audi sportssæder m. elektrisk lændestøtte, infocenter, auto. nedbl. bakspejl, udv. temp. måler, regnsensor, sædevarme, højdejust. forsæder, 4x el-ruder, el-spejle m/varme, automatisk start/stop, dæktryksmåler, cd/radio, multifunktionsrat, håndfrit til mobil, bluetooth, læderrat, stofindtræk, kopholder, armlæn, isofix, bagagerumsdækken, BI-xenonlys m. LED kørelys, automatisk lys, esp, 1 ejer, ikke ryger, diesel partikel filter, vi tilbyder attraktiv finansiering med og uden udbetaling, Vil du være helt tryg? Så opgrader til CarGarantie Comfort dækning i 12 eller 24mdr for en lille merpris, vi har vestjyllands største udvalg af nyere kvalitets biler - altid min. 180 biler på lager!, se alle vores biler på www.michaels-automobiler.dk, vores udstilling er åbent kl. 8-22 alle ugens dage, forbehold for taste fejl og bil data!!,, Antal gear: 7, Topfart: 204 km/t, Total vægt: 2185 kg, Påhæng: 2000 kg, Grøn afgift: 4.340 kr./Pr. år