Michaels Automobiler

Billede 1: AudiA6Allroad 3,0 TDi 204 quattro S-tr.

Kr. 419.900,-

Audi A6 Allroad 3,0 TDi 204 quattro S-tr.

Diesel
Sort
100.000

LEVERES INKL. 12MDR. CARGARANTIE BASIC, Top udstyret A6 allroad i "Havannaschwarz-metallic", + Luftundervogn, + 4 zonet fuldaut. klima, + Mmi navigation, + Bose sound system, + bakkamera, + fjernbet. oliefyr, + el-bagklap, + svingbart træk - må trække 2500kg, + panorama glastag/el-soltag, + Sportssæder, + bi-xenonlys med led kørelys, + Led baglygter, + nøglefri betj., + nye 19" alufælge med conti cross contact, + mørk himmel & stolper, 7 trins aut. gear, Quattro = firehjulstræk, Alu exteriør pakke og skærmforøger, alu tagræling, mørktonede ruder i bag, fartpilot, 3 egert læderrat multifunktionsrat, kørecomputer, parkeringssensor, auto. nedbl. bakspejl, regnsensor, lygtevasker, splitbagsæde, dellæder, armlæn, isofix, bluetooth, el-spejle m/varme, 4x el-ruder, sædevarme, højdejust. forsæde, ikke ryger, esp, abs, start&stop, hill hold, Kan også laves som VAN, YDERST ATTRAKTIV FINANSIERING MED OG UDEN UDBETALING SAMT PRIVAT-/ERHVERVSLEASING TILBYDES!, VI TILBYDER OGSÅ SERVICEAFTALER - Ring for mere info, Se alle vores biler på www.michaels-automobiler.dk, Vores udstilling er åbent kl. 8-22 alle ugens dage, forbehold for taste fejl og bil data!!,, Sidst synet: 13 sep 2016, Antal gear: 7, Topfart: 223 km/t, Total vægt: 2505 kg, Påhæng: 1900 kg, Grøn afgift: 6.380 kr./Pr. år